ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Για όλες τις παραγγελίες

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας, ολόκληρη ή μερική, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσετε την επιστροφή της παραγγελίας σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, οπότε υπόκειται μόνο στα τέλη αποστολής για την επιστροφή της παραγγελίας. Σε περίπτωση που ο λόγος για την επιστροφή των παραληφθέντων προϊόντων οφείλεται σε λάθος εκ μέρους μας (η εταιρεία), είμαστε υποχρεωμένοι να καλύψουμε τα έξοδα αποστολής για τα προϊόντα, αλλά μόνο εάν η αποστολή γίνεται μέσω του συνεργάτη μας Speedex.

Για να μπορέσετε να επιστρέψετε την παραγγελία, υποχρεούστε να στείλετε ένα email στο info@youngsters.gr με την παραγγελία σας, ή ενημέρωση μέσω των social media μας, και όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με αυτήν, για να προσδιορίσετε το άτομο και την παραγγελία σας. Είστε υποχρεωμένοι να στείλετε το προϊόν στην κατάσταση στην οποία λάβατε, που σημαίνει: Το προϊόν δεν έχει ανοίξει, οι ετικέτες δεν έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν και το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος, ανεξαρτήτως από το μέσο που διαλέξατε για την πληρωμή της παραγγελίας σας και ανεξαρτήτως με τον τρόπο που αποστάλθηκε το προϊόν πίσω σε εμάς, η πληρωμή επιστρέφεται εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που λάβαμε πίσω τα προϊόντα. Σε περίπτωση που η επιστροφή είναι λόγο σφάλματος της εταιρίας, η Youngsters οφείλει να στείλει μεταφορική για την παραλαβή του προϊόντος χωρίς κάποια χρέωση στον πελάτη. Σε περίπτωση που το λάθος δεν είναι λόγο σφάλματος της εταιρίας, οφείλετε να πληρώσετε τα μεταφορικά της αποστολής του προϊόντος. Η Youngsters παραλαμβάνει τα προϊόντα εντός 1-2 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα που στείλατε την παραγγελία όταν αποστέλλεται μέσω Speedex. Σε περίπτωση που επιστράφηκε μέσω ταχυδρομικής (π.χ. ΕΛΤΑ), δεν δεχόμαστε την επιστροφή σας. Αφού λάβουμε τα προϊόντα, το αίτημα σας βρίσκεται υπό επεξεργασία και σας ενημερώνουμε μέσω e-mail για την μέθοδο με την οποία θα δεχτείτε την επιστροφή σας. Αφού το προϊόν έχει επιστραφεί και η επιστροφή έχει αποδεχτεί από την εταιρία, τα χρήματα επιστρέφουν στον πελάτη μέσω τραπεζικής κατάθεσης στην αίτηση επιστροφής που πρέπει να συνοδεύει την παραγγελία με την οποία σχετίζεται.

Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε προϊόντα που έχετε αγοράσει, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να αποσταλούν είναι:
Youngsters
Σπύρου Σπυρίδη 32
38221, Βόλος
24213 07224

Η εταιρεία υποχρεούται να παρέχει το δικαίωμα αντικατάστασης σε περίπτωση που το προϊόν θεωρείται ελαττωματικό. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής θέλει να αλλάξει το εκάστοτε προϊόν, υποχρεούται να ακολουθήσει έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Να προβεί στην επιστροφή του στην εταιρεία με μεταφορική εταιρεία (κούριερ) και στην πραγματοποίηση νέας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, το κόστος επιστροφής βαρύνει τον καταναλωτή.
  • Να προβεί στην αλλαγή του στο κατάστημα της εταιρείας στο Βόλο, χωρίς καμία επιβάρυνση.

Εάν ο λόγος επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαρύνει την τελευταία. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα.

Για να πραγματοποιηθεί επιστροφή του (ή των) προϊόντος (ή προϊόντων), θα πρέπει:

  • Το προϊόν να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας και στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία το παρέλαβε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος.
  • Η επιστροφή του προϊόντος να πραγματοποιηθεί εντός της αποκλειστικής προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Εκτός από τα παραπάνω δικαιώματα, ο αγοραστής, σε περίπτωση προϊόντος που έχει ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, έχει και όλα τα δικαιώματα από τις υπάρχουσες διατάξεις και νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης και προστασίας του καταναλωτή.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στη Youngsters υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο.

Κατά τη λήψη μιας παραγγελίας, είναι καλύτερο να ελέγξετε προσεκτικά την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το προϊόν και την κατάσταση της συσκευασίας, προκειμένου να εντοπίσουμε τυχόν πιθανά ελαττώματα. Σε περίπτωση που εντοπιστεί κάποιο ελάττωμα κατά τον έλεγχο της ποιότητας σε ένα προϊόν που επιστρέφεται, η εταιρεία υποχρεούται να επικοινωνήσει με τον καταναλωτή για να επιλύσει το ζήτημα και διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος.

Σε περίπτωση που επιλέξετε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε αγοράσει, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με έναν εκπρόσωπο του ηλεκτρονικού καταστήματος.

To top Μετάβαση στο περιεχόμενο